ÁRU REKLAMÁCIÓ

Reklamációra akkor van lehetőség amikor az árunak gyártási hibája* van, sérült vagy használat során lett megsérülve.

Ha nem kielégítő méretről van szó, akkor az árut más méretre vagy más árura cserélhetjük ajánlatunkból.

Felhívjuk a figyelmet arra a tényre, hogy az árut tiszta állapotban kell visszaküldeni. A ruhákat ki kell mosni és a cipőket alaposan meg kell tisztítani. A vevő a panasz elutasítását kockáztatja abban az esetben, ha az áru vagy annak egy része szennyezett vagy nem felel meg az alapvető higiéniai feltételeknek.

* Az árut sérült állapotban szállították ki Önnek (pl. 2 bal vagy 2 jobb lábú cipő egy dobozban, leszakadt gomb, törött cipzár…)

Igyekszünk a lehető legrövidebb időn belül kezelni a reklamációkat, de mivel azokat közvetlenül a gyártók értékelik, egyes esetekben akár 30 napot is igénybe vehet.

Ha lehetséges, az áru elküldése előtt küldjön nekünk fényképeket az áruk hibájáról, felgyorsíthatja az egész folyamatot.

Fényképeket a következő e-mail címre küldje az űrlap kitöltése után: info@munkasnadrag.hu

A visszaküldés lehetséges módszerei:

  • Postai úton
  • Bármely szállítási ponton keresztül Packeta 1190Ft (ÁFA-val) felár ellenében, áfával együtt
  • Igénybe veheti a futárszolgálaton keresztüli visszaküldést, a címen történő átvételhez 1600 Ft felár ellenében, áfával együtt

A reklamáció bejelentéséhez töltse ki az űrlapot. (lásd az alábbi űrlapot az információk alatt)

HOGYAN MŰKÖDIK REKLAMÁCIÓ A PACKETA szállítási ponton KERESZTÜL?

  • Válassza ki az Önnek megfelelő Packeta pontot. Kattintson a szöveg alatti PACKETA ÁTVEVŐHELYEK gombra, majd írja be irányítószámát vagy városát. Válasszon a következő lehetőségek közül : Szűrők megjelenítése --- küldőknek --- feladóhely. Csak 5 kg-ig terjedő csomagokat lehet küldeni a Packeta-n keresztül. Legnagyobb méret 50×40×30 cm.
  • Töltse ki az áru reklamációra szolgáló űrlapot. Az űrlap feldolgozása után 24 órán belül elküldjük az utasításokat.
  • Az árut gondosan csomagolja vissza (az eredeti csomagolásban is) úgy, hogy ne sérüljenek meg szállítás közben. A nem megfelelő védőborítás hiányából fakadó sérült árut nem áll módunkban elfogadni.
  • A szállítási ponton keresztüli visszaküldésnél kérjük a azonosítási ID szám alapján visszaküldeni. Az azonosítási ID számot az utasításokban küldjük.
  • A szállítási ponton dolgozó személy kinyomtat egy cimkét és kinyomtat egy nyugtát az Ön számára. Kérjük, őrizze meg a nyugtát.
  • A csomag átvétele után munkatársaink feldolgozzák a visszaküldött árut és 30 napon belül tájékoztatják Önt a reklamáció eredményéről.
  • A szolgáltatásért mindössze 1190Ft (ÁFA-val) kell fizetnie. A reklamált áru átvételekor fizeti az összeget.

HOGYAN MŰKÖDIK A FUTÁRSZOLGÁLAT?

  • Töltse ki az áru reklamációra szolgáló űrlapot.
  • Átvételi kérelmet megadjuk a futárcégnek, a futár 1-2 munkanapon belül megérkezik Önhöz.
  • A futárszolgálat előzetesen telefonon felveszi Önnel a kapcsolatot, időpontot kérjük egyeztesse. Az átvételi cím bármely helyre megadható (pl. munkahely).
  • Az árut kérjük csomagolja be és adja át a futárnak. (az eredeti csomagolásban is lehet )
  • A futár szállítási cimkét ragaszt a csomagra és 24 órán belül eljuttatja hozzánk.
  • A csomag átvétele után munkatársaink feldolgozzák a visszaküldött árut és 30 napon belül tájékoztatják Önt a reklamáció eredményéről. A szolgáltatásért mindössze 1600Ft (ÁFA-val) kell fizetnie. A reklamált áru átvételekor fizeti az összeget.

POSTAI REKLAMÁCIÓ

  • Töltse ki az áru reklamációra szolgáló űrlapot.
  • Az alaposan becsomagolt árut a következő címre küldje: Pracovné odevy ZIKO s.r.o. 2901 Komárom Cztibor utca 3. Töltse ki az e-mail címet is info@munkasnadrag.hu.
  • Mindig ajánlott szolgáltatáson keresztül küldje az árut.
  • A csomag átvétele után munkatársaink feldolgozzák a visszaküldött árut és 30 napon belül tájékoztatják Önt a reklamáció eredményéről.

AZ ŰRLAP HASZNÁLATÁVAL KÜLDJÜNK ÜZENETET