Hogyan készítsünk rendelést?

  1. 1. Ha kiválasztotta az Önt érdeklő terméket, válassza ki annak színét és méretét, majd kattintson a „KOSÁRBA TESZ” gombra.2. A jobb felső sarokban találja a kosár ikont, ahol ellenőrizheti annak tartalmát.3. Ha már az összes terméket kiválasztotta, akkor a kosárban válassza a „PINTRA UTASÍTÁSHOZ” opciót.4. A képernyő bal oldalán töltse ki az összes szükséges mezőt a kapcsolatfelvételi és számlázási adatokkal kapcsolatban.5. A képernyő jobb oldalán válassza ki a szállítási módot, a fizetési módot és jelölje be az „Elolvastam az általános üzleti feltételeket és egyetértek velük” négyzetet.7. Megrendelés létrehozásához kattintson a „Megrendelés fizetési kötelezettséggel” gombra.8. Ha a megrendelés nem kerül kiküldésre, akkor valószínű, hogy az adatok egy része nincs kitöltve, vagy hibásan van kitöltve. A számlázási adatok felett szürke mezőbe írják az okot.

A megrendelés elkészítése után nem kaptam visszaigazoló e-mailt.

Ha nem kapott visszaigazoló e-mailt a megrendelés elküldése után, előfordulhat, hogy az a spam mappába került. Ha a spam mappában sem találta meg, akkor valószínűleg rossz e-mail címet adott meg. A megrendelésben megadott mobilszámra kapott SMS-ben ellenőrizheti.

Kell-e fiókot létrehoznom a rendelés leadásához?

Nem szükséges, fiók létrehozása nélkül is létrehozhat rendelést.

Regisztrálhatok nálad, hogy ne kelljen rendszeresen megadnom az adataimat a rendelésnél?

Regisztrálni kétféleképpen lehet:

1. A pénztárnál történő rendelés leadásakor egyszerűen jelölje be a fiók létrehozásának lehetőségét. A rendelés leadása után elkészítjük Önnek.

2. A „BEJELENTKEZÉS” gombra kattintás után a „FIÓK LÉTREHOZÁSA” gombra kell kattintania.

Módosíthatom a rendelésem tartalmát?

Ha a fizetési módot utánvétes vagy banki átutalással választották, és a rendelést még nem csomagolták be, változtatás lehetséges. A kérelmet e-mailben kell benyújtani az info@munkasnadrag.hu címre.

Ha a fizetési módot online kártyás fizetéssel választotta, a módosítás csak az ár (például méretváltoztatás) nélkül lehetséges.

Hogyan törölhetek egy rendelést?

A rendelés lemondását egyszerűen az info@munkasnadrag.hu e-mail címen írt kérelmének megadásával tudja megadni a rendelési számmal együtt.

Mennyi a szállítás ára?

DPD futár – 1490 Ft

SPS futár – 1990 Ft

23600 Ft feletti rendelés esetén minden szállítási mód ingyenes.

Mi a szállítási idő?

A normál szállítási idő a megrendelés felvételétől számított 3-5 munkanap (átutalással/kártyás fizetés esetén ez az idő a fizetés beérkezésétől számít).

A „24 ÓRÁN BELÜL SZÁLLÍTJUK” megjelölésű termékek esetén a megrendeléstől számított 24 órán belül tudjuk kiszállítani az árut (banki átutalásos/kártyás fizetés esetén ez az idő a fizetés beérkezésétől számít).

Ha több termék is van a rendelésben, akkor a megrendelés csak az összes termék elkészítése után kerül kiszállításra.

Nyomon követhetem a kiszállított rendelés állapotát?

Igen, a megrendelés elküldését követően a fuvarozó e-mailben felveszi Önnel a kapcsolatot, amely alapján ellenőrizheti a küldemény kézbesítési állapotát.

Mi a teendő, ha a csomag megsérül a kézbesítés során?

Ha első pillantásra nyilvánvaló, hogy a küldemény sérült, vagy ha a csomagolás sérült, tagadja meg az átvételt. Ezt követően vegye fel velünk a kapcsolatot írásban az info@munkasnadrag.hu e-mail címen, a szállítási reklamációt a fuvarozóval megoldjuk és mihamarabb küldjük Önnek az új árut.

Ha a sérülést csak a csomag átvétele és kicsomagolása után fedezi fel, ennek felfedezése után haladéktalanul lépjen kapcsolatba velünk. Kérjük, küldjön fotókat a sérült áruról az info@munkasnadrag.hu címre, ellenőrzés után azonnal felvesszük Önnel a kapcsolatot a megoldás érdekében.

CSERÉLHETEM a terméket?

Ha a vásárolt árut más méretre vagy modellre szeretné kicserélni, azt az áru átvételétől számított 45 napon belül megteheti. A csere bejelentéséhez az alábbi linken található űrlapot kell kitölteni: https://munkasnadrag.hu/arucsere/, melyben szintén minden fontos információt megtalál.
Csak sértetlen, kopásmentes, eredeti csomagolásban, eredeti címkékkel ellátott áru cserélhető. Az árut még mosni sem szabad.

Az árut postai úton is feladhatja, ebben az esetben a megfelelően becsomagolt árut a következő címre küldi nekünk: Pracovné odevy ZIKO s.r.o. 2901 Komárom Czibor utca 3

Vagy használhatja a „futárral történő átvétel” szolgáltatást, amely az alábbiak szerint működik:

A futárral történő átvételi igény beérkezését követően általában a második munkanapon rendeljük meg a DPD futárral történő átvételt. A futár az átvétel előtt telefonon felveszi Önnel a kapcsolatot. Saját címkéjét ragasztja a csomagra. Nincs más dolga, mint kitölteni az űrlapot és becsomagolni az árut, hogy ne sérüljön meg szállítás közben. Ennek a szolgáltatásnak az összege 1600 Ft áfával együtt. A visszaszállítás díja nem lesz, az árut saját költségünkre postázzuk.

VISSZATÜZHETEM az árut?

A szerződéstől való indoklás nélküli elállás határideje 14 nap. Elkészítettünk egy űrlapot az áru visszaküldéséhez a linken: https://munkasnadrag.hu/visszakuldott-termekek/

A sértetlen, kopás nélküli áru visszaküldése csak az eredeti csomagolásban, az eredeti címkékkel ellátva lehetséges. Az árut még mosni sem szabad.

Az árut postai úton is feladhatja, ebben az esetben a megfelelően becsomagolt árut a következő címre küldi nekünk: Pracovné odevy ZIKO s.r.o. 2901 Komárom Czibor utca 3

Vagy használhatja a „futárral történő átvétel” szolgáltatást, amely az alábbiak szerint működik:

A futárral történő átvételi igény beérkezését követően általában a második munkanapon rendeljük meg a DPD futárral történő átvételt. A futár az átvétel előtt telefonon felveszi Önnel a kapcsolatot. Saját címkéjét ragasztja a csomagra. Nincs más dolga, mint kitölteni az űrlapot és becsomagolni az árut, hogy ne sérüljön meg szállítás közben. Ennek a szolgáltatásnak az összege 1600 Ft áfával együtt.

A fizetés visszaküldésének határideje a raktáron lévő áru kézhezvételétől számított 14 napon belül, visszaküldjük az űrlapon megadott számlára.

Hogyan hirdessem az árut?

Panasz esetén elkészítettünk egy panaszlapot, amelyet a https://munkasnadrag.hu/panasz-aruk/ linken találhat meg.

1. Az űrlapnak le kell írnia az igényelt áru sérülését.
2. Az űrlap elküldése után javasoljuk, hogy a sérült áruról fotókat küldjön el az info@munkasnadrag.hu email címre.

A panaszokat igyekszünk a lehető legrövidebb időn belül kezelni, azonban mivel azokat közvetlenül a gyártó bírálja el, esetenként 30 napig is eltarthat. Az áruknak tisztának kell lenniük, a ruhákat ki kell mosni, a cipőket pedig alaposan meg kell tisztítani. Ha piszkos vagy büdös árut küld nekünk, a reklamációt higiéniai okokból tisztításra visszaküldhetjük.

Az árut postai úton is feladhatja, ebben az esetben a megfelelően becsomagolt árut a következő címre küldi nekünk: Pracovné odevy ZIKO s.r.o. 2901 Komárom Czibor utca 3

Vagy használhatja a „futárral történő átvétel” szolgáltatást, amely az alábbiak szerint működik:

A futárral történő átvételi igény beérkezését követően általában a második munkanapon rendeljük meg a DPD futárral történő átvételt. A futár az átvétel előtt telefonon felveszi Önnel a kapcsolatot. Saját címkéjét ragasztja a csomagra. Nincs más dolga, mint kitölteni az űrlapot és becsomagolni az árut úgy, hogy a szállítás során ne sérüljön meg. Ennek a szolgáltatásnak az összege 1600 Ft áfával együtt. A visszaszállítás díja nem lesz, az árut saját költségünkre postázzuk.

Hogyan működik a "futáros átvétel" szolgáltatás?

A futárral történő átvételi kérelem beérkezését követően általában a második munkanapon rendeljük meg a DPD futárral történő átvételt. A futár az átvétel előtt telefonon felveszi Önnel a kapcsolatot. Saját címkéjét ragasztja a csomagra. Nincs más dolga, mint kitölteni az űrlapot és becsomagolni az árut, hogy ne sérüljön meg szállítás közben. Ennek a szolgáltatásnak az összege 1600 Ft áfával együtt. A visszaszállítás díja nem lesz, az árut saját költségünkre postázzuk. Ebben az esetben azt az elvet alkalmazzuk, hogy az egyik szállítást a megrendelő, a másik fuvart a cégünk fizeti. A 1600 Ft áfával együtt egy szállítmány tényleges költségét jelenti.

Hogyan találhatok meg egy adott elemet?

1. Kattintson a kiválasztott kategóriára a „Minden kategória” alatt. Ezt követően termékszűrők használatával finomíthatja a keresést, vagy megkönnyítheti a keresést. (A kívánt áru megtalálásához)

2. Írja be a termék nevét vagy a név egy részét a keresőmezőbe. A megadott kritériumoknak megfelelő összes termék és információ megjelenik.

Mit tegyek, ha egy elfogyott termék érdekel?

Teljesen elfogyott termék esetén javasoljuk a „Keresd a legközelebbi raktárkészletet” opciót, amely adott termékeknél található. E-mail címének megadása után automatikusan értesítjük a raktározásról.

A jelenleg elfogyott méretekkel kapcsolatban az info@munkasnadrag.hu email címen is érdeklődhet.

Hol találok további információkat a termékről?

A kiválasztott termékre kattintás után egy fotó és leírás jelenik meg a termékről elérhető összes információval.

Hogyan működik a szűrő?

A célkategória kiválasztása után a szűrővel szűkítheti a kiválasztást a kritériumoknak megfelelően. Konkrétan az ÁR, SZÍN, MÉRET és akár az áru 24 órán belüli feladási lehetősége is szűrhető, a szűrő felett igény szerint, például ár szerint is rendezheti a termékeket.

Rossz méretet/rossz terméket kaptam, mit tegyek?

Abban az esetben, ha a rendelés feldolgozása nem a specifikáció szerint történt, amint tudomást szerzett, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben az info@munkasnadrag.hu címen. Kérjük, adja meg a rendelés számát és az érintett tételt. Ha lehet, csatolj fényképet is. A kérelmet a lehető legrövidebb időn belül ellenőrzés céljából a raktárba helyezzük. Ezután felvesszük Önnel a kapcsolatot.

Az általunk okozott hiba beigazolódása esetén futárt küldünk a hibásan feladott áru átvételére. Az árut csak úgy kell becsomagolni, hogy szállítás közben ne sérüljön meg. Az árut azonnal cserére küldjük. Az egész folyamat a mi költségünkön zajlik majd.

Hiányos szállítmányt kaptam, mit tegyek?

Ennek megtudása után azonnal keressen minket az info@munkasnadrag.hu e-mail címen. A szállítmányban tüntesse fel a megrendelés számát és azt a tételt, amelyet nem szállítottak ki. A kérelmet a lehető leghamarabb a raktárban ellenőrizzük. Ezután felvesszük Önnel a kapcsolatot.

Abban az esetben, ha az általunk okozott hiba beigazolódik, a hiányzó árut a lehető legrövidebb időn belül költségünkön külön szállítmányban küldjük Önnek.

Hol találom a számlát?

Minden megrendelésről számlát állítunk ki és automatikusan elküldjük a „Számla letöltése PDF formátumban” gombot tartalmazó e-mailben a megrendelésében megadott e-mail címre.

Ha nem kapta meg a számlát, javasoljuk, hogy ellenőrizze a SPAM-et is. Ha nem találta a számlát, kérheti elküldését az info@munkasnadrag.hu email címre. A kérelemhez csatolja a rendelési számot.

A számlát nekem kézbesítették. Mi a teendő, ha módosítanom kell vagy kiegészítenem kell a számlázási információkat?

Vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben az info@munkasnadrag.hu címen. Adja meg az összes módosítani / kiegészíteni kívánt adatot a megrendelés vagy számlaszámmal együtt.

Bármikor kérhetek változtatást?

Ha módosítania kell számláját, javasoljuk, hogy mielőbb lépjen kapcsolatba velünk! A számla módosítása csak a kiállítás hónapjában lehetséges.

Hogyan lehet előlegszámlát kérni?

A rendelés leadását követően kéréssel keressen meg minket az info@munkasnadrag.hu e-mail címen, adja meg a megrendelés számát és azonnal kiállítjuk és továbbítjuk Önnek.

Tudsz számlát adni halasztott fizetéssel?

Késedelmes számlát nem áll módunkban kiállítani. Igény esetén előlegszámlát tudunk kiállítani. Az e-shopon keresztül történő rendelés leadásakor az alábbi fizetési módok állnak rendelkezésre:

Fizetés kártyával – Fizetés bármely bank kártyájával.

Online fizetés – Online fizetés Internetbankon keresztül

Banki átutalás – Elküldjük Önnek a banki átutalás részleteit

Utánvét – Fizetés készpénzben vagy kártyás fizetés a futárnak kézbesítéskor.

Tudsz nekem kedvezményt ajánlani?

Az alábbi formában leadott rendelésekre automatikus mennyiségi kedvezményt alkalmazunk:

–  Kedvezmény – 2% 40 000 Ft feletti vásárlás esetén áfával
– Kedvezmény – 3% 80 000 Ft feletti vásárlás esetén, beleértve az áfát
–  Kedvezmény – 4% 160 000 Ft feletti vásárlás esetén, beleértve az áfát
–  Kedvezmény – 5% 200 000 Ft feletti vásárlás esetén, beleértve az áfát
–  Kedvezmény – 7% 400 000 Ft feletti vásárlás esetén, beleértve az áfát
– Kedvezmény – 9% 800 000 Ft feletti vásárlás esetén, beleértve az áfát
– Kedvezmény – 11% 1 600 000 Ft feletti vásárlás esetén, beleértve az áfát

A kedvezmény a rendelés értékének megfelelően automatikusan kerül kiszámításra és alkalmazásra a kosárban.